25/2/17

Κατηγορία...
























Έλενα Σταγκουράκη

Κατηγορία

Σε κάθε αποτυχία μου εσένα κατηγορώ —
για τη μάταιη ελπίδα
και ελπιδοφόρα ματαιότητα
κάθε 'πάλι' που θα σύρω το χορό

Σε κάθε αποτυχία μου εσένα κατηγορώ
σε πόσα θα ήμουν άμαθη
παραιτήσεις, διασταυρώσεις κι αδιέξοδα
τη μία μέρα που διαδέχεται η άλλη
άνοστη.

Αντ' αυτού μακριά εξορίστηκα
από σένα κι από μένα
από τα 'μέτρια', 'κοινά' και ήσυχα
που θα ήτανε πολύτιμα, μα είναι ξένα.
Το ταξίδι μου εσύ ο ίδιος μάκρυνες
το επέβαλες, έτσι όρισες, δε μ' άφησες
και μακραίνει των ματαιώσεων η καδένα.

Σε κάθε αποτυχία μου εσένα κατηγορώ
ανώριμη ή αφελής αν θα φανώ
καθόλου überhaupt δε με νοιάζει.
Ήθελα μονάχα μια και έξω να το πω
με το βάρος να σε κόψω και η ίδια να κοπώ
σαν το μίσχο που τον κόβει το χαλάζι.


Δεν υπάρχουν σχόλια: